• Dit evenement is voorbij.

La Nuit D’or, la cinquième édition

1 april 2022 | 19:30 - 2 april 2022 | 02:00 UTC+2 De Barrier, Houthalen

Evenement Navigation

Kijkt u er ook zo naar uit om nog eens op een stijlvolle manier te feesten? ​Dan hebben we heel goed nieuws voor u!
Op 1 april organiseert Rotary Club Zonhoven haar La Nuit D’Or cinquième édition.
​Deze sfeervolle avond zal doorgaan in het exclusieve kader van De Barrier in Houthalen ​waar we u graag verwelkomen met uw partner, zakenrelatie of met uw vrienden.
Dineren doen we met een heerlijk, feestelijk menu dat speciaal is samengesteld voor deze avond.
​Daarna zal DJ Bjorn Verhoeven, onze sfeermaker van dienst, jullie op de dansvloer ​uitnodigen.
Deze spring-in-‘t-veld, gekend van zijn presentatiewerk op de radio, doet niets liever dan u entertainen.
​U hoort het al: het wordt een avond waar gezellig samenzijn, culinaire smaakmakers en een echte all-in feestbeleving onlosmakelijk verbonden zijn.
Echt geslaagd wordt de avond als ​u weet dat de opbrengst integraal naar onze uitgekozen goede doelen gaat.
We kijken er naar uit u te mogen ontvangen, want uw aanwezigheid is van grote waarde.

De inkomkaart omvat een all inclusive formule.

Word partner voor € 1250,- en je ontvangt :

• 2 inkomkaarten
  • Overnachting voor 2 personen in hotel De Barrier
  • Champagne ontbijt
  • VIP parking

Als partner kies je zelf aan welk goed doel jij wil bijdragen, je kan meerdere goede doelen kiezen als je dat wenst

Begin:
1 april 2022 | 19:30 UTC+2
Einde:
2 april 2022 | 02:00 UTC+2
Evenement Categorieën:
,

De Barrier, Houthalen
Grote Baan 9
Houthalen, 3530 België
Bekijk de site van Locatie

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar